ASA E-Arxiv

Müəllimin yeni pedaqoji təfəkkürünün təşəkkülü təhsilin humanistləşdirilməsinin amili kimi.

Show simple item record

dc.contributor.author Cabbarlı, Bəhruz
dc.contributor.author Cabbarova, T.B.
dc.contributor.author Yolçiyeva, Zülfiyyə
dc.date.accessioned 2024-05-14T06:49:31Z
dc.date.available 2024-05-14T06:49:31Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/321
dc.description.abstract Təhsilin humanistləşdirilməsinin amili kimi müəllimin yeni pedaqoji təfəkkürü dedikdə, sözün geniş mənasında müəllimlərin təhsilin yeni dəyərlərinin dərkinə, bu dəyərlərə yiyələnməyə və özlərinin məktəb mühitinin humanistləşdirilməsi üzrə praktik pedaqoji fəaliyyətlərində bu dəyərin həyata keçirilməsinə yönəlmiş məktəbin pedaqoji kollektivinin tam pedaqoji iş prosesi başa düşülür. Müəllimin yeni pedaqoji təfəkkürünün təşəkkülü prosesi məktəbin bütöv pedaqoji prosesi ilə ümumi xüsusiyyətlərə malikdir. Bütöv proses kimi müəyyən məkanda, təlim-yaradıcılıq mühitində baş verir, ikitərəfli əlaqə ilə xarakterizə olunur. Eyni zamanda, müəllimin, məktəbin, təhsilin humanistləşdirilməsinə yönəlmiş yeni pedaqoji təfəkkürün təşəkkülü prosesi bir sıra xüsusiyyətlərə malikdir. en_US
dc.language.iso az en_US
dc.publisher Azerbaijan State Academy of Physical Education and Sport (ASAPES) en_US
dc.relation.ispartofseries Sport Science Journal;vol. 4, № 3, 2022, pp. 134-139.
dc.subject Təhsil en_US
dc.subject Гуманизация en_US
dc.subject Education en_US
dc.title Müəllimin yeni pedaqoji təfəkkürünün təşəkkülü təhsilin humanistləşdirilməsinin amili kimi. en_US
dc.title.alternative Формирование нового педагогического мышления учителя как фактор гуманизации образования. en_US
dc.title.alternative The formation of a new pedagogical thinking of the teacher as a factor in the humanization of education. en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search E-Arxiv


Browse

My Account