ASA E-Arxiv

Fiziki tərbiyə dərslərində V-VI sinif şagirdlərinin dərsə motivasiyasının tədqiqi.

Show simple item record

dc.contributor.author İbrahimova, Hafizə
dc.date.accessioned 2024-01-26T04:54:07Z
dc.date.available 2024-01-26T04:54:07Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/123
dc.description Mündəricat -- Giriş -- Fəsil 1.Şagirdlərdə yüksək motivasiyanın fiziki hazırlıq sistemindəki rolu -- Fəsil 2. V-VI sinif çagirdlərinin motivasiyasına təsir edən amillərdə test sorğularının tətbiqi -- Nəticələr -- Təkliflər -- İstifadə edlmiş ədəbiyyat. en_US
dc.description.abstract Mövzunun aktuallığı. Azərbaycan dövlət müstəqillik əldə etdikdən sonra ölkə başçısının düzgün və uzaqgörən siyasəti nəticəsində respublikamız həyatın bütün sferalarında müvəffəqiyyət əldə edərək irəliləyir. Ümummilli lider Heydər Əliyevin başladığı və onun layiqli davamçısı olan prezident İlham Əliyevin davam etdirdiyi bədən tərbiyəsi və idman siyasətinin həyata keçirilməsi ölkəmizdə bu sahəyə diqqəti artırmış və kütləviləşmişdir. Müasir kurikulumda fiziki tərbiyə fənninin 4-cü məzmun xəttini nəzərə alaraq qeyd edə bilərik ki, fiziki tərbiyə dərslərində şagirdlərin mənəvi iradi kefiyyətlərinin yüksələdilməsi ən vacib məsələlərdən biri hesab edilir. Şagirdlərin gələcəkdə şəxsiyyət kimi formalaşması məhs bu məzmun xəttinin tələblərinin üzərinə düşür. Bildiyimiz kimi bu günün uşaqları gələcəyin idarəediciləridir. Onlarda vətənpərvərlik, əməksevərlik, pozetivlik, sağlamlıq, humanistlik və s. kimi keyfiyyətlərin formalaşdırılması biz pedaqoqların üzərinə böyük məsuliyyət qoyur. Şagirdlərinfiziki tərbiyə dərslərinə psixoloji hazır olmasını və bunun nəticəsində onlarda motivasiyanın yüksəldilməsinimüasir dövrümüzün ən aktual məsələlərindən biri hesab etmək olar. Xüsusilə də bu kimi keyfiyyətləri aşağı yaş qruplarından V-VI siniflərdən başlayaraq formalaşdırılması əsas götürülməlidir. Çünki bu yaşda, şagirdlərin fiziki tərbiyə müəlliminə inamı və etibarı ən pik həddə olur. Fiziki tərbiyə müəllimləri bu etimadı qoruyaraq saxlamaq və bundan istifadə edərək onlarda fiziki hazırlıqlara motivi daha da yüksəldməyə səy göstərməlidir. Dərslərə motivasiyanın artırılması şagirdlərdə, həm hərəki qabiliyyətlərin icrası zamanı cəsarət və risqetməni, həmdə özünəinamı formalaşdırır. Mövzunun işlənmə səviyyəsi. Aparılmış tədqiqatların təhlili göstərdi ki, fiziki tərbiyə dərslərində motivasiyanın yüksəldilməsi, şagirdlərdə hərəkətlərin icrasında özünəinamı, özgünəgücünə güvəni, özünə və müəllimə inamı yüksəldir. Bu da, onların bir başa fiziki və psixoloji keyffiyyətlərini müsbətə doğru olaraq dəyişir. en_US
dc.language.iso az en_US
dc.publisher Azerbaijan State Academy of Physical Education and Sport (ASAPES) en_US
dc.subject Sport en_US
dc.subject Sport science en_US
dc.subject İdman en_US
dc.subject İdman elmləri en_US
dc.subject Motivasiya en_US
dc.subject Fiziki tərbiyə en_US
dc.title Fiziki tərbiyə dərslərində V-VI sinif şagirdlərinin dərsə motivasiyasının tədqiqi. en_US
dc.type Dissertation en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search E-Arxiv


Browse

My Account