ASA E-Arxiv

İdman menecmentində media anlayışı.

Show simple item record

dc.contributor.author Məmmədzadə, Müjgan
dc.date.accessioned 2024-05-13T07:40:52Z
dc.date.available 2024-05-13T07:40:52Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/315
dc.description.abstract Əvəz edilə bilən məhsulların həddi və istehlakçıların matçlara və ya hadisələrə “olduğu kimi” baxmaq istəyi idmanı media təşkilatları üçün yüksək qiymətləndirilən və axtarılan məhsula çevirir. İdman hü-quqları üçün tender edən media təşkilatları çox vaxt bu hüquqlara xüsusi demoqrafik və ya yeni bazarları ələ keçirmək imkanı kimi baxırlar. Premium idman məzmunu ən yaxşı halda istehlakçıları televiziya şəbəkəsinə cəlb edə, reklam gəlirlərini artıra və assosiasiya və çarpaz təşviqat yolu ilə qeyri-idman şəbəkə proqramlarını daha populyar və həyat qabiliyyətli edə bilər. en_US
dc.language.iso az en_US
dc.publisher Azerbaijan State Academy of Physical Education and Sport (ASAPES) en_US
dc.relation.ispartofseries Sport Science Journal;vol. 4, № 3, 2022, pp.173-177.
dc.subject İdman menecmenti en_US
dc.subject Media en_US
dc.subject Cпортивный менеджмент en_US
dc.title İdman menecmentində media anlayışı. en_US
dc.title.alternative Медиа-концепция в спортивном менеджменте. en_US
dc.title.alternative Media concept in sports management. en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search E-Arxiv


Browse

My Account