dc.description.abstract |
Məqalədə işgüzar oyunlarda təlimin ünsiyyət bacarıqlarını inkişaf etdirməyə yönəldilmək, ünsiyyət qurmaq və saxlamaq, problemin müzakirəsini müəyyən bir səmtə istiqamətləndirmək və düzgün münasibətlər tərzini inkişaf etdirmək məsələləri araşdırılır. Oyunlarda işin təşkili ilə bağlı bacarıq və vərdişlər formalaşırmaq kimi vəzifələr nəzərdən keçırılır.İşgüzar oyunların koqnitiv, tərbiyəvi, inkişaf etdirici amilləri, məlumatların axtarışı, toplanması, emalı və təhlili bacarıqlarının inkişaf etdirilir, əldə edilmiş bilik və bacarıqların praktik situasiyaların həllində tət-biqi kimi vəzifələr təhlil edilir:Oyunun nəticələrinin qiymətləndirilməsi üçün iki variantdan istifadə olunması təklif olunur. Qeyd olunur ki, bu işgüzar oyun modelləşdirmə prosesini vizual və sadə şəkildə təqdim etməyə imkan verir. İşgüzar oyun nəticəsində əldə edilən bacarıq və bacarıqlar digər ənənəvi tədris üsulları ilə müqayisədə daha yüksək mənimsənilmə dərəcəsinə malikdir. |
en_US |