Abstract:
Virtual kitabxanalar rəqəmsal məlumatların təşkil olunmuş kolleksiyalarıdır. Onlar müəyyən istifadəçilər icması üçün təşkil edilmiş kolleksiyalardır və onlar həmin cəmiyyətin informasiya ehtiyaclarını dəstəkləmək üçün nəzərdə tutulmuşdur. Rəqəmsal kitabxanalar audio və video daxil olmaqla bir çox mənbələrdən və bir çox formatda olan resurslar təklif edə bilər. Bu virtual kolleksiyalardakı elementlər bir serverdə yerləşməli de-yil, lakin onlar kolleksiyaya daxil olmaqda istifadəçiyə kömək etmək üçün ümumi interfeysi paylaşırlar. Virtual kitabxanalarda fiziki kolleksiyalara deyil, təşkilatlanmaya və girişə diqqət yetirilir.
Məktəb kitabxanaları iki fərqli məkanda mövcud ola bilər, fiziki məkan və virtual məkan. Hər bir məkan fərqli öyrənmə fəaliyyətlərinə imkan verir və öyrənmə üçün müxtəlif məqsədlərə xidmət edir. Bir çox kitabxanalar yalnız bir məkanda mövcuddur, digərləri isə hər bir mühitdə baş verə biləcək fərqli məlumat istifadələrinin və öyrənmə fəaliyyətlərinin tanınması üçün həm fiziki, həm də virtual məkan olan hibrid məkanı saxlayır. İstər virtual, istərsə də fiziki olsun, bütün kitabxanalar öy-rənmə üçün mühit yaradır. Bu məqalə tələbələrin öyrənməsi üçün virtual kitabxanaların üstünlüklərini, virtual kitabxana mühitlərində dəstəklənə bilən öyrənmə növlərini, müxtəlif öyrənmə növlərini təmin etmək üçün dizaynın əhəmiyyətini və virtual kitabxanaların yaratdığı narahatlıqları araşdırdı.