dc.contributor.author |
Həsənova, Gülnar |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-23T08:57:24Z |
|
dc.date.available |
2024-02-23T08:57:24Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/165 |
|
dc.description.abstract |
Brendinq, hər bir biznes müəssisəsinin əhatə dairəsini artırmaq, müştəri bazasını artırmaq və mənfəəti artırmaq üçün öhdəsinə götürdüyü bir fəaliyyətdir. Bununla belə, brendinq fəaliyyətləri və təsirləri ilə fərqlənən bir sənaye var. Bu, dünya üzrə milyonlarla və milyardlarla azarkeşiniz üçün dəyər və assosiasiya yaratmağa kömək edir.
Brend, təşkilatın uzunmüddətli böyüməsi, satış bazarının genişlənməsi və mənfəətin artması üçün zəmin yaradan, onlarla uzunmüd-dətli uzunmüddətli münasibətlərin qurulmasına töhfə verən müştərilərin, işçilərin, investorların, təchizatçıların cəlb edilməsini və tutulmasını təmin edir. Brend və marka anlayışları bir çox şərhə malikdir.
İdman brendinqi xüsusi idman mədəniyyətinin yaradılmasına və formalaşmasına yönəlmiş kütləvi auditoriya ilə sistemli ünsiyyət prosesidir. İdman brendi öz səylərini sağlam həyat tərzini saxlamaq və bədən tərbiyəsinə marağı oyatmaq zərurəti ideyasını populyarlaşdırmağa yönəldir. |
en_US |
dc.language.iso |
az |
en_US |
dc.publisher |
Azerbaijan State Academy of Physical Education and Sport (ASAPES) |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Sport Science Journal;vol. 5, № 2, 2023, pp. 167-172. |
|
dc.subject |
İdman təşkilatları. |
en_US |
dc.subject |
Brend |
en_US |
dc.subject |
Sports branding |
en_US |
dc.title |
İdman təşkilatlarında brendinqin əhəmiyyəti və rolu. |
en_US |
dc.title.alternative |
Значение и роль брендинга в спортивных организациях. |
en_US |
dc.title.alternative |
The importance and role of branding in sports organizations. |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |