ASA E-Arxiv

İdman təşkilatlarında brendinqin əhəmiyyəti və rolu.

Show simple item record

dc.contributor.author Həsənova, Gülnar
dc.date.accessioned 2024-02-23T08:57:24Z
dc.date.available 2024-02-23T08:57:24Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/165
dc.description.abstract Brendinq, hər bir biznes müəssisəsinin əhatə dairəsini artırmaq, müştəri bazasını artırmaq və mənfəəti artırmaq üçün öhdəsinə götürdüyü bir fəaliyyətdir. Bununla belə, brendinq fəaliyyətləri və təsirləri ilə fərqlənən bir sənaye var. Bu, dünya üzrə milyonlarla və milyardlarla azarkeşiniz üçün dəyər və assosiasiya yaratmağa kömək edir. Brend, təşkilatın uzunmüddətli böyüməsi, satış bazarının genişlənməsi və mənfəətin artması üçün zəmin yaradan, onlarla uzunmüd-dətli uzunmüddətli münasibətlərin qurulmasına töhfə verən müştərilərin, işçilərin, investorların, təchizatçıların cəlb edilməsini və tutulmasını təmin edir. Brend və marka anlayışları bir çox şərhə malikdir. İdman brendinqi xüsusi idman mədəniyyətinin yaradılmasına və formalaşmasına yönəlmiş kütləvi auditoriya ilə sistemli ünsiyyət prosesidir. İdman brendi öz səylərini sağlam həyat tərzini saxlamaq və bədən tərbiyəsinə marağı oyatmaq zərurəti ideyasını populyarlaşdırmağa yönəldir. en_US
dc.language.iso az en_US
dc.publisher Azerbaijan State Academy of Physical Education and Sport (ASAPES) en_US
dc.relation.ispartofseries Sport Science Journal;vol. 5, № 2, 2023, pp. 167-172.
dc.subject İdman təşkilatları. en_US
dc.subject Brend en_US
dc.subject Sports branding en_US
dc.title İdman təşkilatlarında brendinqin əhəmiyyəti və rolu. en_US
dc.title.alternative Значение и роль брендинга в спортивных организациях. en_US
dc.title.alternative The importance and role of branding in sports organizations. en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search E-Arxiv


Browse

My Account