ASA E-Arxiv

İdman biznesində marketinq siyasəti.

Show simple item record

dc.contributor.author Kələntərli, Nailə
dc.contributor.author Süleymanov, Maqsud
dc.date.accessioned 2024-02-23T06:22:43Z
dc.date.available 2024-02-23T06:22:43Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/164
dc.description.abstract Məqalədə marketinq siyasətinin məqsədləri, marketinq siyasətitin vəzifələri, marketinq siyasətinin xüsusiyyətləri araşdırılır. Məqalədə həmçinin İdman təşkilatlarında erffektiv marketinq siyasətinin formalaşdırılması, marketinq siyasətinin komponentləri barədə məlumat verilir. Məqalədə bildirilir ki, müasir dövrdə idmanın sahibkarlıq mühitində yeni iştirakçıların meydana çıxması və idman mallarının çeşidinin genişlənməsi rəqabəti gücləndirmiş bunun nəticəsində marketinqin rolunu yenidən nəzərdən keçirilməsini zəruri etmişdir. Marketinq siyasətinin aləti və ya elementi qiymət siyasətidir. İdman təşkilatının qiymət siyasətinə satış qiymətləri, qiymətqoymanın bütün mərhələləri, malların ilkin qiymətinin müəyyən edilməsi taktikası, qiymətlərin tənzimlənməsi taktikası daxildir. Bu məsələləri həll etməklə marketoloqlar idman malları və xidmətləri üçün ən əlverişli qiymət təyin edir-lər ki, bu da təşkilatın mənfəətinin artmasına kömək edir. Məqalədə qeyd edilir ki, marketinq siyasətinin başqa bir vasitəsi idmn malların marketinq təşviqidir. Təşviq dedikdə məhsulun üstünlükləri haqqında məlumatı potensial istehlakçılara çatdırmaq və onların onu almaq istəyini stimullaşdırmaq üçün müxtəlif fəaliyyətlər məcmusu başa düşülür. Müasir kommersiya idman təşkilatları resellerlər, müştərilər, müxtəlif tərəfdaşlar və s. ilə ünsiyyət qurmaq üçün mürəkkəb kommunikasiya sistemlərindən istifadə edirlər. en_US
dc.language.iso az en_US
dc.publisher Azerbaijan State Academy of Physical Education and Sport (ASAPES) en_US
dc.relation.ispartofseries Sport Science Journal;vol. 5, № 1, 2023, pp. 173-179.
dc.subject Marketinq siyasəti en_US
dc.subject Marketing strategy en_US
dc.title İdman biznesində marketinq siyasəti. en_US
dc.title.alternative Маркетинговая политика в спортивном бизнесе. en_US
dc.title.alternative Marketing policy in the sports business. en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search E-Arxiv


Browse

My Account