dc.description.abstract |
Tədqiqatın aktuallığı: Ümumtəhsil məktəblərinin V-VI siniflərində təhsil alan
şagirdlərin xüsusi fiziki hazırlıq nəticələri bir sıra amillərlə şərtlənir. Bu amillər
içərisində idman formasının əldə olunması və saxlanılmasına bilavasitə əhəmiyyətli
təsir göstərən xüsusi hazırlıq vasitələrinin adekvat seçilməsi və onların hazırlıq
mərhələləri üzrə effektli planlaşdırılmasıdır. Bu səbəbdən də şagirdlərin ümumi
fiziki hazırlıq səviyyəsinin gələcəkdə hər hansı bir idman növündə məşğul olmaları
xüsusi hazırlıq vasitələrinin tədqiqi aktual problem hesab olunur.
Xüsusi hazırlıq vasitələrinin tədqiqi və effektliyi şagirdlərin funksional
imkanları ilə müəyyən olunur. V-VI siniflərin fiziki tərbiyə dərslərində estafeta
oyunları mühüm yer tuturlar. Hazırda məkrəblilərdə bədən tərbiyəsi və idmana
maraq azalmışdır, lakin məktəblilər üçün, əsasəndə 11-12 yaşlarında (V-VI siniflər)
bu məşğələlər fiziki hazırlıq və ümümi sağlamlıq indeksinin göstəricisidir. Bu yaş
dövrdə bildiyimiz kimi uşaqların psixoloji və fiziolji inkişafı müxtəlif fiziki
keyfiyyətlərin və əqli keyfiyyətlərinin inkişafı ilə birgə həyata kecir. Yeniyetməlik
yaş dövründə aparıcı fəaliyyət təlim fəaliyyətidir. Təlim fəaliyyətində yeniyetmə
biliklərin əsasını mənimsəyərkən onun həyat təcrübəsi artır, dünya görüşü elmi
xarakter daşımaqla maraqları geniş, dərin məzmunlu və sabit olmağa başlayır.
Təlimin düzgün idarə olunması prosesində psixoloji inkişafla yanaşı məktəblilərin
fiziki inkişafına xüsusi diqqət yetirilməlidir, yeniyetmələrin fiziki tərbiyə fənnində
fəal münasibəti formalaşılmalıdı. Belə ki, şagird gələcəkdə hansı sahədə mütəxəssis
olmağa hazırlaşmasına baxmayaraq orqanizminin düzgün inkişafına da maraq
göstərməlidir. Yeniyetmələr bu yaş dövründə əmək və oyun fəaliyyəti ilə də məşğul
olurlar. Bu səbəbdən onları daha fəal fiziki tərbiyə dərsinə cəlb etmək üçün estafet
oyunlarından istifadə etmək məqsədə uyğundur və aktualdır. Burada həm fiziki, həm
də əqli keyfiyyətləri eyni dərəcədə inkişaf edəcək. Onlara müxtəlif estafet oyunları
verməklə, fiziki tərbiyə dərsinə maraqları daha çox artar. Yeniyetmələr 11-12
yaşında hər bir əmək fəaliyyətində əzmlə iştirak edirlər, onlar özünə xidmət əməyi
ilə məşğul olur, və bu üzdən fiziki tərbiyə dərslərində estafetlərdən istifadə etmək
çox vacibdir. |
en_US |